Linkek a témában:
A beszállás új királya
A Ford B-Max fejlesztőcsapatában komoly rajongói lehetnek a jó öreg Mekk Mesternek. Csak a retró mesefigura sugallhatta a B oszlop elhagyásának ötletét. Az autó egyik fő tartóelemét, a karosszériának merevséget, a bent ülőknek biztonságot adó elemet nem szokás csak úgy kiollózni a képletből.
A C-Max gyilkosa lehet a B-Max. Genfi Autószalon 2012.
Megtévesztő a legkisebb Ford egyterű neve, mert B-ből, vagyis B oszlopból egyáltalán nincs benne, van viszont egy praktikus tolóajtaja és mögötte elég tágas hely. A Fiesta testvérmodellje jobb vétel lehet az eggyel nagyobb C-Maxnál is.
Jótékonysággal mutatkozott be Magyarországon
Nagy várakozással tekintettünk a Ford B-Max hazai sajtóbemutatója felé. Az autóval való találkozás izgatott várakozását fokozta, hogy a Ford Magyarország Facebook oldalán alapítványok javára meghirdetett szavazási játékának nyertesei számára mi vihettük ki más autós újságíró kollégáinkkal együtt a Ford Karácsony előtti adományait.
Kiállta a gyerekpróbát
A Ford ‘gyermekállóvá’ tette az új B-MAX-ot: a forradalmi ajtómegoldást kínáló egyterű szövet- és műanyagfelületeit sárral, tejjel és szénsavas üdítőkkel tesztelve szimulálták a gyermekek és a házi kedvencek okozta megpróbáltatásokat. A mérnökök áztatással tesztelték a kárpitok foltállóságát; a vizsgálatokhoz egy tüskés ‘buzogányt’ használtak, a gyerekruhák- és táskák szövetkoptató hatását pedig tépőzárral imitálták, míg a műanyag elemek ütésállóságát szabványos focilabdánál tízszer nehezebb gumilabdával ellenőrizték.
Nem fogy a Ford B-Max
A Bloomberg értesülése szerint, jelentősen lassítani kényszerűl a Ford, a B-Max gyártási ütemén, mivel az Egyesült Királyság autópiacát kivéve, minden európai országban kevesebbet rendelnek a fiatalos kompakt egyterűből. A gyárhoz közeli értesülések szerint, a cég romániai üzemében a tervezett napi 500 darab helyett, csupán 250-et állítanak majd elő az átállás után ebből a típusból.
Meghatározás
A Ford új modelljét, a B-MAX-ot kifejezetten a városi közlekedésre fejlesztették ki. A kompakt méret és a könnyen hozzáférhető ajtórendszer 1,5 méter széles nyílást tesz lehetővé a tágas belső térhez. Az alacsony sebességen működő biztonsági rendszer lassú forgalomban segít megelőzni a koccanást, szükség esetén a vezető helyett fékez.